Heb je een vraag of klacht?

Bereik ons via het contactformulier hiernaast of geef ons een belletje!

Tel: (+31)70-347 70 00

Bereikbaar van maandag tot vrijdag, 09:00 t/m 17:00

Retourneren en ruilen

Hier vind je informatie wat betreft het volgende:

Ik wil mijn product retourneren of ruilen

Dat kan. Voor het gemak hebben we alles op een rijtje gezet:

  • Gratis je product retour sturen.
  • 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
  • Geld terug? Binnen 3 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Is je product kapot na 30 dagen? Dan heb je minimaal 2 jaar garantie op je product.
Hoe werkt het retourproces?
  • Vul binnen 30 dagen na ontvangst het retourformulier in. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst.
  • Na afloop van de 30 dagen, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product in originele staat met verpakking terug te sturen.
  • Na het aanmelden van je retour, ontvang je tijdens openingstijden van de klantenservice binnen 1 uur een verzendlabel per mail.
  • Gebruik de originele doos om het product in te pakken. Als je deze doos hebt weggegooid, mag je het product ook in een andere doos verpakken.
  • Print je verzendlabel en plak dit op de doos. Heb je geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan zelf op de doos. Gebruik hierbij als adres het antwoordnummer of het adres op het verzendlabel, verzending is dan gratis.
  • Breng je pakket naar een postkantoor bij jou in de buurt.
  • Bij het afgeefpunt ontvang je een track-&-trace-code waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook je verzendbewijs. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren. Je hebt nog wel minimaal 2 jaar garantie op je product.

Hoe retourneer of ruil ik een product zwaarder dan 30 kilogram en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter?

Alle producten die bezorgd zijn door onze eigen bezorgdienst, PostNL of DHL komen we gratis bij je ophalen. De bezorgdienst vind je in de verzendbevestiging van je bestelling.

  • Vul binnen 30 dagen na ontvangst het retourformulier in. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst.
  • De bezorgers komen de volgende werkdag je product ophalen. Je wordt hiervan per mail of telefonisch op de hoogte gesteld. Ophaaldag wijzigen? Ook dit regel je per mail of telefonisch.
  • Koppel het apparaat alvast los en ontdoe het eventueel van vloeistoffen. Je hoeft je product niet in te pakken als de bezorgers de verpakking al hebben meegenomen. Bij het ophalen geldt dezelfde service als bij de reeds geleverde bestelling. Als we jouw product hebben aangesloten, dan tillen wij het product ook weer uit je huis.
  • Na de ophaling kan het tot 5 werkdagen duren voordat je product terug is bij Wasbakje.nl.

Meerdere producten retourneren?

Vul binnen 30 dagen na ontvangst het retourformulier in. Herhaal de retouraanvraag voor ieder product dat je wilt retourneren en geef duidelijk aan welke oplossing je wenst. Retourneren kan ook via één van onze winkels.

Wat mag ik van Wasbakje.nl verwachten?

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per mail. Vervolgens gaan we aan de slag met de door jouw gewenste oplossing.

Wil je je geld terug?

  • Binnen 3 werkdagen na bevestiging van de ontvangst van je product storten we het aankoopbedrag terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Mocht het rekeningnummer onbekend zijn bij ons, dan nemen we contact met je op. Wil je je rekeningnummer wijzigen? Neem dan even contact met ons op.
  • Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is altijd 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Het kan voorkomen dat de verpakking van het product niet geheel in originele staat terugkomt. In dit geval doen we niet moeilijk en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

Wil je een nieuw product ontvangen?

Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen, heb je het nieuwe product een dag later in huis.

  • Is het nieuwe product goedkoper? Een eventueel restbedrag ontvang je binnen 3 dagen op je rekening.
  • Is het nieuwe product duurder? Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Na het ontvangen van je betaling, sturen wij het product direct op.
  • Mocht het product niet meer op voorraad zijn, dan storten we het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening als waarmee je hebt betaald.
  • Wil je het nieuwe product op een ander adres of andere dag ontvangen, neem dan contact met ons op.

Voor Tweedekans-producten gelden dezelfde voorwaarden, je kunt deze gewoon binnen 30 dagen retourneren of ruilen. Voor zakelijke retouren kun je het best direct contact met je accountmanager opnemen.

Je kunt ook het Europees modelformulier voor Herroeping gebruiken om binnen 30 dagen de koop te ontbinden. Dit formulier is ook toegevoegd in de orderbevestiging van je bestelling.

Wat is de satus van mijn retour?

Via Mijn-ACCOUNT zie je wanneer we jouw pakket hebben ontvangen en wat we voor je gaan doen.

Wat mag ik van Wasbakje.nl verwachten?

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in ons magazijn volgens de track & trace informatie en dat je nog geen bevestiging van ontvangst hebt gehad. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

Vervolgens gaan we aan de slag met de door jou gewenste oplossing. We houden je hiervan per mail op de hoogte.

Mijn product is defect geleverd

Is uw product defect geleverd, vul dan het retourformulier in. Geef duidelijk aan wat er defect is en welke van onderstaande oplossingen je wenst:

  • Het product omruilen: je hebt je nieuwe product een dag na ontvangst van je retourzending in huis.
  • Het defecte onderdeel naleveren: wij vragen het ontbrekende onderdeel op bij de leverancier of zoeken het onderdeel in ons magazijn. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het ontbrekende onderdeel in huis. Mocht dit langer duren, dan laten we dat weten. Vergeet niet bij de aanmelding het serienummer van het product toe te voegen. Dan kunnen we het onderdeel nog sneller naleveren.

Na je aanvraag, houden we je per mail op de hoogte over de status van je nalevering.

Mijn product is incompleet geleverd

Is uw product incompleet geleverd, vul dan het retourformulier in. Geef duidelijk aan wat er ontbreekt en welke van onderstaande oplossingen je wenst:

  • Het product omruilen: je hebt je nieuwe product een dag na ontvangst van je retourzending in huis.
  • Het ontbrekende onderdeel naleveren: wij vragen het ontbrekende onderdeel op bij de leverancier of zoeken het onderdeel in ons magazijn. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het ontbrekende onderdeel in huis. Mocht dit langer duren, dan laten we dat weten. Vergeet niet bij de aanmelding het serienummer van het product toe te voegen. Dan kunnen we het onderdeel nog sneller naleveren.

Na je aanvraag, houden we je per mail op de hoogte over de status van je nalevering.

Garantie en Bezorging?????

Hier vind je informatie wat betreft het volgende:

Ik wil mijn product laten repareren

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Hoe werkt het reparatieproces?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Wat is de status van mijn reparatie?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

2 jaar garantie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Status van je bestelling

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Pakket niet ontvangen en overige vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

zakelijk

Hier vind je informatie wat betreft het volgende: